این فوسیلی تند خامه ای وگان یکی از غذاهای مورد علاقه من برای پاستا است. این غذای تند، سیر، کمی تند و یک غذای راحت برای تهیه در طول هفته کاری است. درست کردن آن فقط ۳۰ دقیقه طول می کشد و ماده نه چندان محرمانه در دستور غذا شیر نارگیل است. این غذای ماکارونی بسیار رویایی و منحط است و بهترین بخش این است که وگان و فاقد گلوتن است. این یک نسخه سالم تر از پاستا ریگاتونی تند است.

 

این فوسیلی تند خامه ای وگان یکی از غذاهای مورد علاقه من برای پاستا است. این غذای تند، سیر، کمی تند و یک غذای راحت برای تهیه در طول هفته کاری است. درست کردن آن فقط ۳۰ دقیقه طول می کشد و ماده نه چندان محرمانه در دستور غذا شیر نارگیل است. این غذای ماکارونی بسیار رویایی و منحط است و بهترین بخش این است که وگان و فاقد گلوتن است. این یک نسخه سالم تر از پاستا ریگاتونی تند است.طرز تهیه فوسیل تند وگان

عناصر

  1. موسیر
  2. سیر
  3. روغن زیتون
  4. نمک
  5. فلفل سیاه
  6. شیر یا خامه نارگیل بدون شیرینی ارگانیک
  7. رب گوجه فرنگی ارگانیک
  8. Joe’s Fusilli تاجر آزاد گلوتن
  9. فلفل قرمز خرد شده
  10. برگ ریحان تازه
  11. پارمزان (اختیاری)
فوسیلی خامه ای وگان تند

می توانید نارگیل را بچشید؟

من سال هاست که با نارگیل در وعده های غذایی خوشمزه آشپزی می کنم. من از نارگیل به عنوان جایگزینی برای شیر یا خامه در هر دستور غذا استفاده می کنم. هنگامی که من از نارگیل به عنوان یک گزینه بدون لبنیات استفاده می کنم، افراد زیادی از من می پرسند که آیا می توانی نارگیل را مزه کنی؟ پاسخ خیر است، اما همه اینها به برند شیر/خامه نارگیل شما بستگی دارد. همه برندهای شیر نارگیل برابر نیستند. دو مارک شیر نارگیل وجود دارد که من برای غذاهای شور استفاده می کنم، Trader Joe’s و Whole. این دو شیر نارگیل دارای طعم ملایمی هستند و وقتی پخته می شوند، ادویه ها و سایر مواد به پوشاندن طعم باقی مانده نارگیل کمک می کند. همچنین، متوجه شدم که پختن نارگیل به روش خاصی به پنهان کردن طعم نارگیل نیز کمک می کند. در پایان هر غذایی که با نارگیل درست می‌کنم، دوست دارم سیر خام را داخل سس رنده کنم و یک دقیقه دیگر بپزم و انجام این مرحله اضافی واقعاً به پوشاندن طعم باقی‌مانده نارگیل کمک می‌کند.

برای تهیه این ظرف بدون گلوتن، من از فوسیلی بدون گلوتن Trader Joe استفاده کردم. این پاستا برای این سس بسیار مناسب است. امیدوارم این دستور پاستا را امتحان کنید – واقعاً خوب است!

فوسیلی خامه ای وگان تند

وقتی داخل آشپزخانه داری کار میکنی باید بتونی به لوازم آشپزخونه ات اعتماد کنی . برندی که بشه هم بهش اعتماد کرد و هم گارانتی معتبر داشته باشه تو آشفته بازار امروز زیاد پیدا نمیشه ولی می تونی با مایلوکس این مشکل رو کمتر اش کنی

برای آشپزی کردن . داشتن یه خردکن مایللوکس نیازه که هم کارهای خردکردن مواد اولیه از سبزی و میوه و گوشت و مرغ و ادویه رو برات تو چند ثانیه کاملا یکدست خرد کنه . در زمان آشپزی و انجام کارهای خانه اگر خسته هم ششدید می توانید یک لیوان قهوه اسپرسو یا آیس لاته و… را با اسپرسو ساز مایلوکس نوش جان کنی و با انرزی بیشتر به انجام بقیه کارهای مربوطه ادامه دهید

بعد از رفع خستگی اگر نیاز به سرخ کردن مواد دارید می توانید از سرخ کن مایلوکس استفاده کنید این دستگاه می نواند برایتان بدون نیاز به روغن مواد اولیه را کاملا سرخ کرده و با بخار پز نماید. شاید پس از آشپزی و کار در خانه نیاز به جارو زدن داشته باشید . جاروبرقی مایلوکس با موتور قدرتموند و بی صدای خودش می تواند انجام این کار را برایتان لذت بخش کرده و با سرعت و دقت بالا هر نوع آلودگی را از بین ببرد

فوسیلی خامه ای وگان تند

زمان آماده سازی۱۰ دقایق
زمان پخت۲۰ دقایق
دوره: غذای اصلی
خدمات: ۶ مردم

عناصر

  • ۳-۴ قاشق غذاخوری روغن زیتون
  • ۳-۴ حبه های سیر
  • ۱/۳ فنجان رب گوجه فرنگی ارگانیک
  • ۲ قاشق چایخوری فلفل قرمز خرد شده سطح ادویه را به دلخواه تنظیم کنید
  • نمک واسه مزه، نمک برای طعم دادن
  • فلفل سیاه به مزه
  • ۳-۴ برگ ریحان تازه
  • ۱ موسیر ریز خرد شده
  • ۱۳ اونس شیر نارگیل ارگانیک شیرین نشده یا کرم نارگیل
  • ۱۶ اونس پاستا فوسیلی بدون گلوتن
  • پارمزان تازه رنده شده، برای تزئین اختیاری
  • ۱/۲ فنجان مایع پخت ماکارونی شما از همه آن استفاده نخواهید کرد، اما خوب است که آن را رزرو کنید فقط در صورت نیاز بیشتر.

دستورالعمل ها

  • پاستا را در آب جوش نمکی بپزید تا آل دنته شود.
  • تابه ای را با روغن زیتون، سیر، موسیر و فلفل قرمز خرد شده گرم کنید و روی حرارت متوسط ​​هم بزنید. بپزید تا نرم شوند، گاهی اوقات هم بزنید – حدود ۳ دقیقه.
  • رب گوجه فرنگی را اضافه کنید و هر از گاهی هم بزنید تا زمانی که رب قرمز شود و شروع به کاراملی شدن کند بپزید – ممکن است حدود ۴-۶ دقیقه طول بکشد.
  • حالا شیر نارگیل یا خامه، برگ های ریحان را اضافه کنید و با قاشق یا لیسک چوبی هم بزنید تا همه چیز جا بیفتد. ۱-۲ دقیقه بپزید – مدام هم بزنید. حالا ۱ حبه سیر رنده شده بزرگ را به سس اضافه کنید. انجام این کار به پوشاندن طعم باقیمانده نارگیل کمک می کند. نمک و فلفل را مزه دار کرده و مزه دار کنید و به دلخواه ادویه اضافه کنید.
  • از روی حرارت بردارید و این اختیاری است، اما من دوست دارم سس را در مخلوط کن مخلوط کنم تا یکدست و بدون گلوله شود.
  • اگر سس را مخلوط کردید، دوباره داخل قابلمه بریزید و روی حرارت ملایم، ماکارونی آل دنته را اضافه کنید و همه چیز را خیلی خوب مخلوط کنید. پاستا را در سس با حرارت ملایم ۱ دقیقه دیگر بپزید و مدام هم بزنید تا پاستا براق شود. اگر سس به مایع اضافی نیاز دارد، کمی آب ماکارونی ذخیره شده اضافه کنید.
  • بچشید و به دلخواه چاشنی اضافی اضافه کنید. روی آن را با پارمزان تازه رنده شده (اختیاری)، فلفل قرمز خرد شده و ریحان تازه خرد شده بریزید.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
0 موارد محصول
حساب کاربری من