ماکارونی زعفرانی خوش طعم خامه ای، ماکارونی جدید مورد علاقه شما برای تهیه خواهد بود. رایحه آن از نت های شیرین و گلی زعفران و خامه ای فوق العاده از آن است کره نمک دریایی مرغوب دانمارکی خامه ای. تنها چیزی که نیاز دارید دو ماده و ۲۰ دقیقه است و می توانید این غذای خوشمزه را درست کنید. همچنین می توانید روی این پاستا را با میگو تند کبابی یا هر نوع پروتئین دلخواه تزیین کنید.

پاستا زعفرانی خامه ای

طرز تهیه این پاستا زعفرانی خامه ای.

از آنجایی که این دستور غذا فقط به چند ماده نیاز دارد، استفاده از کره با کیفیت بسیار مهم است. من استفاده کردم کره نمک دریایی مرغوب دانمارکی خامه ای. این کره از بسیاری از کره‌ها غنی‌تر و خامه‌تر است، زیرا به لطف دستور پختی که بیش از یک قرن از آن می‌گذرد، با زمان و دقت بیشتری پخته می‌شود! کره خامه‌ای دانمارکی با خامه باکیفیت و کمی نمک دریا تهیه می‌شود و برای همه چیز – پخت و پز، پخت و ذوب کردن روی نان تست گرم بسیار مناسب است. کره طعمی باورنکردنی دارد و واقعا در این پاستا زعفرانی خامه ای می درخشد.

در اینجا برخی از مواد لازم برای تهیه این غذا آورده شده است:

  1. رشته زعفران
  2. پاستا پاپاردل یا تالیاتل
  3. سیر
  4. کرم رنگ
  5. کره نمک دریایی پریمیوم کرمی دانمارکی (شما می توانید آن را از کجا خریداری کنید،
  6. فلفل چیلی حلب
پاستا زعفرانی خامه ای

زعفران را در آب داغ شکوفه دهید.

در هاون، زعفران را با کمی نمک له کنید تا به صورت پودر ریز درآید. زعفران ساییده شده را به یک کاسه کوچک منتقل کنید و آب داغ را اضافه کنید و روی آن را بپوشانید و حدود ۵ دقیقه صبر کنید تا شکوفا شود.

پاستا زعفرانی خامه ای

پاستا را بجوشانید.

یک قابلمه بزرگ از آب نمک را به جوش بیاورید و پاستا را به مدت ۱-۲ دقیقه به دور از آل دنت بپزید.

وقتی داخل آشپزخانه داری کار میکنی باید بتونی به لوازم آشپزخونه ات اعتماد کنی . برندی که بشه هم بهش اعتماد کرد و هم گارانتی معتبر داشته باشه تو آشفته بازار امروز زیاد پیدا نمیشه ولی می تونی با مایلوکس این مشکل رو کمتر اش کنی

برای آشپزی کردن . داشتن یه خردکن مایللوکس نیازه که هم کارهای خردکردن مواد اولیه از سبزی و میوه و گوشت و مرغ و ادویه رو برات تو چند ثانیه کاملا یکدست خرد کنه . در زمان آشپزی و انجام کارهای خانه اگر خسته هم ششدید می توانید یک لیوان قهوه اسپرسو یا آیس لاته و… را با اسپرسو ساز مایلوکس نوش جان کنی و با انرزی بیشتر به انجام بقیه کارهای مربوطه ادامه دهید

بعد از رفع خستگی اگر نیاز به سرخ کردن مواد دارید می توانید از سرخ کن مایلوکس استفاده کنید این دستگاه می نواند برایتان بدون نیاز به روغن مواد اولیه را کاملا سرخ کرده و با بخار پز نماید. شاید پس از آشپزی و کار در خانه نیاز به جارو زدن داشته باشید . جاروبرقی مایلوکس با موتور قدرتموند و بی صدای خودش می تواند انجام این کار را برایتان لذت بخش کرده و با سرعت و دقت بالا هر نوع آلودگی را از بین ببرد

 

پاستا زعفرانی خامه ای

سس را درست کنید.

در حالی که پاستا در حال پختن است، ۲ قاشق غذاخوری را گرم کنید. کره نمکی سرد دانمارکی خامه‌ای با فلفل تند حلب (اختیاری) در تابه‌ای روی حرارت متوسط، هر از گاهی هم بزنید تا کره ذوب شود. حالا ½ فنجان خامه را به کره اضافه کنید تا قهوه ای نشود و بجوشد. ۲ قاشق غذاخوری کره باقی مانده را هر بار ۱ قاشق غذاخوری در مخلوط خامه بریزید و مطمئن شوید که هر کره قبل از اضافه کردن کره بعدی ذوب شده باشد. این روش به امولسیون شدن سس کمک می کند. مخلوط آب زعفران را بریزید و هم بزنید. سیر خرد شده، فلفل سیاه تازه آسیاب شده را اضافه کنید و هم بزنید.

پاستا زعفرانی خامه ای

فوق العاده پر جنب و جوش و کرمی.

پاستا را به سس اضافه کنید و ۱ تا ۲ دقیقه دیگر تفت دهید و به آرامی هم بزنید تا پاستا به طور یکنواخت بپزد. در صورت نیاز ¼ فنجان آب پاستا اضافه کنید تا لطیف شود. پاستا را با نخ های زعفران اضافی برای تزئین (اختیاری) و فلفل چیلی حلب سرو کنید و بلافاصله میل کنید.

پاستا زعفرانی خامه ای
پاستا زعفرانی خامه ای

پاستا زعفرانی خامه ای

زمان آماده سازی۵ دقایق
زمان پخت۲۰ دقایق
زمان کل۲۵ دقایق
خدمات: ۲ مردم

عناصر

  • ½ فنجان از خامه
  • ۱ سیر بزرگ چرخ کرده
  • ½ قاشق چایخوری رشته زعفران
  • ¼ فنجان از آب گرم
  • نمک واسه مزه، نمک برای طعم دادن
  • فلفل سیاه به مزه
  • ۸-۹ اونس پاستا پاپاردل یا پاستا تالیاتل
  • فنجان آب پاستا رزرو شده
  • ¼ قاشق چایخوری پودر چیلی یا فلفل چیلی حلب سطح ادویه را به دلخواه تنظیم کنید
  • ۴ قاشق غذاخوری کره نمکی خامه ای دانمارکی
  • نمک واسه مزه، نمک برای طعم دادن

دستورالعمل ها

  • در یک هاون یا کاسه کوچک، نخ های زعفران را با کمی نمک درشت خرد کنید.
  • زعفران ساییده شده را به یک کاسه کوچک منتقل کنید و آب داغ را اضافه کنید و روی آن را بپوشانید و حدود ۵ دقیقه صبر کنید تا شکوفا شود.
  • در یک تابه بزرگ روی حرارت متوسط، کره سرد را به دو قسمت اضافه کنید
  • یک قابلمه بزرگ از آب نمک را به جوش بیاورید و پاستا را به مدت ۱-۲ دقیقه به دور از آل دنت بپزید.
  • در حالی که پاستا در حال پختن است، ۲ قاشق غذاخوری را گرم کنید. کره نمکی سرد دانمارکی خامه‌ای با فلفل حلب (اختیاری) در تابه‌ای روی حرارت متوسط، هر از گاهی هم بزنید تا کره ذوب شود.
  • حالا ½ فنجان خامه را به کره اضافه کنید تا قهوه ای نشود و بجوشد. ۲ قاشق غذاخوری کره باقی مانده را هر بار ۱ قاشق غذاخوری در مخلوط خامه بریزید و قبل از اضافه کردن کره دوم مطمئن شوید که هر کره ذوب شده است. این روش به امولسیون شدن سس کمک می کند.
  • مخلوط زعفران و آب را بریزید و هم بزنید. سیر خرد شده، فلفل سیاه تازه آسیاب شده را اضافه کنید و هم بزنید.
  • پاستا را به سس اضافه کنید و ۱ تا ۲ دقیقه دیگر تفت دهید و به آرامی هم بزنید تا یکنواخت بپزد. در صورت نیاز ¼ فنجان آب ماکارونی اضافی برای لطیف شدن اضافه کنید.
  • پاستا را بچشید و به دلخواه چاشنی اضافه کنید.
  • پاستا را با نخ های زعفران اضافی برای تزئین و فلفل حلب سرو کنید و بلافاصله میل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
0 موارد محصول
حساب کاربری من